Відповідь
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Повернути не можна, можна тільки пробудити. Це завдання держави – відповідальність батьківства.
Випадок із практики
На одній із зустрічей з батьками був тато, який вперше прийшов на таку розмову. Я розповідала присутнім про те, якою повинна бути сім’я, як дитина має почуватися, які емоційні взаємини вибудовувати, як любити дитину, щоб вона була щасливою. Якщо дитина щаслива, у неї пробуджується потреба пізнавати і бути активною.
Батько перебив мене під час розмови і сказав: «Де ви були зі своїми знаннями тоді, коли я закінчував школу? У мене дуже рано з’явилася дитина, ми не знали, з якого боку до неї підійти і як її любити».
У ньому відбулось пробудження батьківської відповідальності, це і є заслуга роботи практичного психолога з цими батьками. Необхідно шукати можливості для такого пробудження. Доносити, що батьківська відповідальність — це не тільки народити, одягнути, нагодувати і напічкати іграшками.
Це відповідальність за розвиток, за рівень свідомості, духовного розвитку, культури.
За матеріалом вебінару Світлани Ладивір «Практичний психолог ДНЗ і батьки: тонкощі взаємодії»
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Поради та рекомендації практичного психолога батькам і вихователям у період адаптації дітей раннього і молодшого дошкільного віку до умов дитячого садка
Батьки старших дошкільників скаржаться, що не можуть порозумітися зі своїми дітьми. Іноді проблеми в спілкуванні виникають через брак знань. Розкажіть татам і мамам ваших вихованців про розвиток та потреби дитини в цей період
Під час воєнних дій психіка людини перебуває в постійному напруженні та стресі. Вони можуть спричинити різні реакції та мати індивідуальні фізичні прояви. І якщо людину, яка знаходиться поряд з вами, помітно «накрило» емоціями, буде корисним знати мінімальний набір прийомів першої психологічної допомоги.
Проаналізуємо, як розмовляти про війну та смерть з дітьми дошкільного віку. Також розглянемо, як війна впливає на психоемоційний стан дітей. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми та батьками
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони